قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک

قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک

29 آوریل 2016

در صنعت درب شیشه‌ای اتوماتیک رقابت بسیار گسترده و تنگاتنگ است. شرکت‌های زیادی در حال انجام خدمات و نصب درب‌های اتوماتیک هستند.

همان‌طور که می‌دانید نشانه برتری و سابقه یک شرکت معتبر به نوع جنس، کیفت جنس و مهم‌تر از همه خدمات پس از فروش آن شرکت است. گروه صنعتی کارادُر با بهره‌گیری از بهترین وبرترین‌های برندهایی معتبر جهانی و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و مجرب درزمینهٔ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و کرکره‌ای و گیت فعالیت می‌کند.

قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک به چند عامل بستگی دارد و مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر قیمت تمام‌شده یک درب شیشه‌ای برند و مدل اُپراتور آن است.

دومین عامل موثر در قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک، جنس و کیفیت فریم بندی درب‌های آن است. فریم‌های این شرکت دارای استاندارد جهانی و وارداتی کشور ترکیه بوده. این فریم‌ها همگی مخصوص درب‌های شیشه‌ای ساخته و در دو نوع قابل‌عرضه هستند، جهت مصارف سنگین یا سبک. تفاوت آن‌ها نیز در ضخامت ابعادی آن‌هاست.

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت درب مدل بازشوی آن است، که می‌تواند بسته به محل نصب و کاربرد مورداستفاده تغییر کند. مثلاً دو لنگه کشویی با ثابت و یا چهار لنگه تلسکوپی بدون ثابت و …