قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

8 جولای 2016

چندین پارامتر بر روی قیمت کرکره برقی اتوماتیک تأثیرگذار است. اولاً ابعاد دهانه‌ی محل نصب . ابعاد دهانه که از عرض کل و ارتفاع کل تشکیل‌شده، عامل مهمی در متراژ (مترمربع) تیغه کرکره‌های مصرفی است.

دوما مواد مصرفی در ساخت تیغه کرکره بسیار مهم است، این مواد برحسب دلخواه مشتری قابل انتخاب است. نکته بعدی نوع تیغه است که قیمت آن را نوسان می‌بخشد. منظور از نوع تیغه نحوه قالب‌گیری آن است، به این صورت که در مورد تیغه‌های گروه صنعتی کارادُر دو نوع قالب‌ریزی وجود دارد که بسته به نوع مصرف مشتری تغییرپذیر است. تیغه‌های غضروف دار باضخامت زیاد (اصطلاحاً گوشت تیغه) و تیغه‌های فوم دار سبک از جنس گالوانیزه.

عامل بعدی که نقش مهمی هم در هزینه‌های کرکره دارد نوع موتور آن است. موتورهای موجودی ما همه به‌صورت وارداتی و از نوع توبلار هستند. این موتورها بسته به نوع و توان وزنی از ۱۰۰ نیوتن شروع و تا ۳۰۰ نیوتن ادامه‌دارند.

ثالثاً مواد مصرفی در ساخت تیغه کرکره بسیار مهم است، این مواد برحسب دلخواه مشتری قابل انتخاب است. نکته بعدی نوع تیغه است که قیمت آن را نوسان می‌بخشد. منظور از نوع تیغه نحوه قالب‌گیری آن است، به این صورت که در مورد تیغه‌های گروه صنعتی کارادُر دو نوع قالب‌ریزی وجود دارد که بسته به نوع مصرف مشتری تغییرپذیر است. تیغه‌های غضروف دار باضخامت زیاد (اصطلاحاً گوشت تیغه) و تیغه‌های فوم دار سبک از جنس گالوانیزه.